<< Tapahtumat

Reserviläisliiton Some-kampanja

Reserviläisliitto on tänään käynnistänyt Facebook-markkinoinnin, joka tavoittaa seuraavan kolmen viikon kuluessa yli 700.000 miestä ja naista ikäryhmässä 25-35 vuotta. Käytännössä kampanja tavoittaa merkittävästi tätä suuremman määrän nuoria, koska kampanjaan liittyviä julkaisuja jaetaan Facebookissa eteenpäin.

Kampanjaan liittyvien Facebook-mainosten lisäksi lukea kampanjan kohdesivua osoitteessa https://www.reservilaisliitto.fi/Kampanja2018. Kohdesivu sisältää jäsenyydestä kertovan informaation lisäksi linkin internetissä toimivalle liittymislomakkeelle, joka löytyy osoitteesta https://maanpuolustusrekisteri.fi/res/Jasenyys.aspx. Tätä kautta jätetyt jäsenhakemukset toimitetaan normaaliin tapaan asianomaisten yhdistysten käsittelyyn. Ensimmäisen jäsenmaksulaskun kampanjan puitteissa liittyvät saavat vasta tammikuussa 2019.

Nyt alkaneen kampanjan taustalla ovat viimevuotiset, hyvät kokemukset Facebook-markkinoinnista. Vuodenvaihteessa 2016-2017 toteutettu some-kampanja tavoitti noin 250.000 nuorta miestä. Lisäksi syksyn 2017 kampanjoinnilla tavoitettiin Facebookin kautta muutama kymmenen tuhatta 25-35 vuotiasta naista.

Some-kampanjoinnin myötä uusien jäsenten määrä nousi lähes 3.200 jäsenen tasolle ja liittyneet olivat aiempaa selvästi nuorempia. Myös naisten osuus jäsenyyttä hakeneista kasvoi merkittävästi.